16 vjeçari vdes nga përdorimi i tepërt i deodorantëve

Një adoleshent i cili po përdorte sasi të mëdha të deodorantëve ka gjetur vdekjen nga thithja e gazit. Sipas britanikes “The Sun”, T...


Një adoleshent i cili po përdorte sasi të mëdha të deodorantëve ka gjetur vdekjen nga thithja e gazit.
Sipas britanikes “The Sun”, Thomas Townsend 16 vjeçar është gjetur i vdekur në dhomën e tij pas një aksidenti fatal që kishte të bënte me deoderant, ai mbante në dhomë një sasi të madhe deoderantesh.
Mami i tij Sally tha se ai nuk dëshironte të bënte dush por vetëm të përdorte deodorant dhe se nuk e dinte se kishte një sasi aq të madhe deodorantësh në dhomën e tij.
Mjeku ligjor tha se shkaku i vdekjes ishte mos lejimi i qarkullimit të ajrit nga ana e gazit të deodorantëve.

Related

Kronika 6398939463730077614

Arkivi

Kontakt

Name

Email *

Message *

STUDJESA PETROL

item